Auw, werk, spierpijnn..
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Gewicht niet op je handen laten rusten met front squat man dan verziek je je polzen.
p.s. waarom kan je opeens 20 reps pakken met een gewicht waarmee je 6 sets lang 10 reps hebt gedaan!?!?! harder trainen jongeman die beachboy look komt niet vanzelf (alhoewel leg press daar weinig mee te maken heeft ).
wel goed dat je weer lekker flink traint hoor
Comment
-
Oh en dubbel tnx nog tito, gewicht op schouders dan denk he? En grip iets breder dan schouders? (FSQ). en tnx trainen gaat goed, eten ook maar dat kan nog veel beter (stricter, minder junk), ja wilde vandaag nog trainen maar was pas 7 uur klaar met werk (van half 7 tot 19:00) morgen al om 05:00 beginnen. Pfoe.Last edited by Dexie; 22-08-2013, 21:25.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostOh en dubbel tnx nog tito, gewicht op schouders dan denk he? En grip iets breder dan schouders? (FSQ). en tnx trainen gaat goed, eten ook maar dat kan nog veel beter (stricter, minder junk), ja wilde vandaag nog trainen maar was pas 7 uur klaar met werk (van half 7 tot 19:00) morgen al om 05:00 beginnen. Pfoe."Straight outta gym"
Comment
-
@IM tnx, helder!
@twer zal morgen ff reageren
okay kan ni slapen want weet niet hoe ik me arm moet neerleggen. Maar kan dus denk as 3 weken niet trainen. Ben keihard op me bek gegaan met de brommer, en nee geen alcohol op ik ben geen kk idioot. Twas pikke donker, en me lamp doet het niet zo best maar moest over een stukje waar ernaast gewerkt werd.
ik rij, ineens allemaal shit op de weg, kon amper uitwijken ivm bomen, dus best i can, door het remmen gleed me achterwiel weg, dexie 2m over her asvalt.
Maar op zieke schaafwonden op armen, benen, voeten (slippers rofl) na. Gaat alles goed, ja horloge en jas kapot, maar dat is vervangbaar. Wonderbaarlijk bijna geen kras op me brommer...
baal wel als een stekker, niet trainen ff, materiele schade, en voel me een retard want had altijd van wtf wie valt er nou..
Comment
-
Verdomme man das klote, ben zelf 3 jaar geleden tegen een auto geknald zonder rijbewijs, verzekering en helm. (helm moet hier in België) Echt een klote gevoel als je beseft dat je op de grond ligt Ben nu zo dom niet meer. Uit zo'n dingen leer je tenslotte
Fix die lamp dan wel voor je 's avonds nog gaat rijden hé.. Is inderdaad een mirakel dat je brommer geen schade heeft. Voor je het weet zijn die wonden geheeld, komt goed!What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Ja ik heb me rijbewijs haha. Maar verlichting is in het algemeen al slecht door het type, en door m'n geknoei nog erger. Dus eigen domme schuld, wilde 's avonds al nooit rijden, maar nu liep het zo hehe.
en naja trainen, eerst eens kijken. Me handen liggen helemaal open, en me elleboog. Maar ben op me elleboog gevallen en kan hem wel strekken maar niet locken. Ff kijken hoe dat loopt. Maar zodra ik kan sta ik weer in de gym uiteraard.
maar tnx! Komt idd allemaal goed, soms heb je gwn ff pech haha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...11 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment